Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@chokemwear.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Let wel: indien de artikelen beschadigd zijn, kunnen wij de kosten bij je in rekening brengen. Zorg er dus voor dat de artikelen ongebruikt en degelijk verpakt zijn, zoals ook op het retourformulier vermeld staat.

Waar kan ik een retourformulier vinden?
U kunt het formulier hieronder digitaal invullen. U kunt ook een mail sturen naar info@chokemwear.nl, wij sturen u dezelfde dag het retourformulier toe. Binnenkort is het retourformulier te downloaden op de website.

Kan ik producten ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om direct een product te ruilen. Voor het ruilen van producten geldt dezelfde procedure als voor retouren. Het product dat je wilt terugsturen dien je als retour aan te melden, terug te sturen en weer opnieuw te bestellen.

Kan ik mijn bestelling annuleren (herroepen)?
Ja, je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te herroepen (annuleren). Je hebt hierbij 14 dagen bedenktijd. Als je de bestelling annuleert, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een duurdere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de bestelling te annuleren, van ons terug.

Bij annulering kan het uiteraard voorkomen dat wij de bestelling al verzonden hebben richting het ingevulde afleveradres. Wij vragen je dan om de retourprocedure (invullen retourformulier) te gebruiken om de items terug te sturen voor een snelle afhandeling. Na je annulering moet je de items binnen 14 dagen naar ons terugsturen.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt geretourneerd via bijvoorbeeld een afleverbewijs, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Is mijn retour goed aangekomen?
Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen op ons centrale punt, ontvang je een bevestigingsmail. Wij streven ernaar om de betaling binnen 14 dagen na ontvangst in het magazijn terug te storten. Is de betaling niet binnen dit termijn op jouw rekening terug geboekt, neem dan a.u.b. contact op met onze Klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug van een retour gestuurd product of bestelling?
Het volledige bedrag (inclusief leveringskosten indien van toepassing) wordt op jouw rekening gestort volgens de originele betaalmethode na aangeven van een herroeping (annulering) of aanmelding van een retour. Let op dat wij geen producten accepteren die niet gekocht zijn op de webshop van Chok’em Wear. Wij accepteren geen geretourneerde producten zonder een volledig retourformulier of wanneer dit niet bij ons gemeld is; de producten moeten intact zijn met de originele labels en in de originele verpakking; de producten mogen geen sporen tonen dat ze: gedragen zijn, vlekken hebben, stinken of beschadigd zijn. De producten vallen onder jouw eigen verantwoordelijkheid tot ze ons magazijn hebben bereikt.

Kan ik mijn online gekochte producten ook retourneren bij een Chok’em Wear verkooppunt?
Producten die op de online shop zijn besteld kunnen niet bij een verkooppunt geretourneerd worden.

Kan ik de producten die bij een verkooppunt verkocht zijn ook retourneren op de online shop?
Producten die bij een verkooppunt zijn gekocht kunnen niet via de online shop geretourneerd worden, ook niet bij klachten. De betreffende winkel zal het defecte product volgens hun retourprocedure retour nemen.

Chok’em Wear
Vlotlaan 220
2681 TV Monster
info@chokemwear.nl
06-19390261
KVK NUMMER 61379735
BTW NUMMER 170707076B01