Wij doen altijd zijn uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u onverhoopt toch een klacht over de geleverde producten of over onze service, raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@chokemwear.nl. Ook kunt u gebruik maken van onderstaande opties. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
Telefonisch via: 06-19390261
Via ons contactformulier onderaan de pagina
Via de post:
Adresgegevens:
Chok’em Wear BV
Vlotlaan 220
2681 TV Monster
KVK nr 61379735
BTW nr NL170707076B01

Wij helpen u graag en behandelen uw klacht altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen.